Privíta vás každé ráno na pracovnom stole chaos? Neviete, kde začať skôr a čo má prioritu, lebo sa strácate vo veciach? Nasledujúcich desať tipov vám poradí, ako z toho von. Efektívnejšie pracovné postupy dokážete zabezpečiť aj vďaka správne rozloženému a uloženému pracovisku. 1/ Bude to chcieť audit vecí na stole Prejdite si všetky položky, ktoré sa nachádzajú na vašom stole. Opýtajte sa…
Udržať si zamestnanca je stále náročnejšie. Nie je to len odmena a benefity, ale aj atmosféra na pracovisku. Čoraz viac ľudí preferuje flexibilitu v rámci pracovného prostredia a času. Veľkým…
Šťastný zamestnanec rovná sa výkonný zamestnanec. Čím prívetivejšie prostredie svojim podriadeným vytvoríte, tým je väčšia šanca, že budú pracovať s vyšším nasadením. A verte, že výkonnosť stúpa tým viac, čím…