efektivita
Ekologická a ergonomická kancelária: ako dosiahnuť dva v jednom?
Ergonómia na pracovisku je čoraz diskutovanejšou témou. Našťastie. Témou číslo jeden však nie je len naše zdravie, ale aj zdravie planéty.
Time manažment a racionalizácia práce: ako (ne)riadiť svoj čas?
Zoznam pracovných i nepracovných úloh, ktoré sa na vás valia počas celého dňa, akosi nemá konca-kraja. Racionalizácia práce a time manažment vám môžu pomôcť.
Top soft skills – ktoré mäkké zručnosti vás dostanú na vytúženú pozíciu?
HR manažéra a aj vášho budúceho šéfa zaujímajú okrem vášho vzdelania a skúseností aj tzv. soft skills. Prečo sú mäkké zručnosti dôležité a ktoré sú nevyhnutné?
Schopnosti manažéra: viete delegovať?
Máte toho v práci veľa? Delegujte. Ušetríte si čas a energiu na „užitočnejšiu prácu“. Dokážete prevziať zodpovednosť za úlohy, ktoré má v rukách niekto iný?
Pracovný flow: ako dosiahnuť v práci najvyššiu produktivitu?
Existuje nekonečný zoznam podnetov, ktoré kradnú pozornosť pri práci. Naučte sa udržať svoju sústredenosť pod kontrolou. Trúfate si na pracovný flow?